maandag 17 december 2012

De envelop...en wat er van komt...

Vrijdag liet ik de envelop zien
en bleef het nog een verrassing!
Nu is het dan tijd voor de inhoud


Ik kreeg deze fijne inhoud van Readkapke.
In mei deed ik mee aan haar
Pay It Forward
en werd ik reactie nummer vijf!
Blij blij blij!
Stiekem was ik het weer vergeten...
Des de groter was de verrassing 
afgelopen vrijdag!!

En nu is het mijn beurt om vijf mensen
in de loop van 2013 te
verrassen!
Ik heb er nu al zin in!


De eerste vijf personen
die onder dit berichtje
een reactie achter laten,
worden in de loop van 2013
door mij verrast met een
handgemaakte verrassing!

Als dank geef jij weer vijf
anderen iets moois wat jij 
voor hen maakt.
Het gaat niet om grote, dure
 of ingewikkelde dingen.
Het gaat om de
liefde & aandacht
waarmee het gemaakt is
en
het gebaar dat jij ermee maakt
naar anderen.

Wat een fijne gedachte voor het nieuwe jaar!!

Dus doe mee
en laat je verrassen!!

Zit je bij de eerste vijf?
Zet de afbeelding en de uitleg hierboven
op je blog en begin wanneer jij wilt!
En mail me je adres!!!
(kijk bij mijn volledige profiel)

Zit je niet bij de eerste vijf,
maar wil  je toch meedoen?
Leuk! Moet je doen!


3 opmerkingen:

  1. Yep, dit lijkt mij heel leuk! Ben benieuwd...
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nah nog maar één?! Nou ja het heeft ook al even rondgewaard en er is nu veel swap activiteit op blogger. Misschien moet je er later nog eens een berichtje aan wijden? Fijne kerstvakantie he! Ben benieuwd wat je aan het haken bent, lekkere kleurtjes! (ik doe niet weer mee trouwens hoor :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik wil wel meedoen!

    Groet PCPAT

    BeantwoordenVerwijderen