dinsdag 8 mei 2012

Home Sweet Home not @ Home

Afgelopen zondag logeerden we bij opa & oma.
Manlief ging nl maandag met de kids van zijn mentorklas naar de dierentuin.
Zelf was ik er al jaren niet meer geweest, maar als kind kwam ik er geregeld.
Ook heb ik er ooit een week stage gelopen. 
Dochterlief had deze dierentuin nog nooit van binnen gezien.
Hoog tijd dus voor een bezoekje.

We kwamen oa deze mooie dieren tegen:



Zoekplaatje...


Deze beer was geen broodje aan het smeren, maar klom ffies naar boven :-)

Deze jonge manenrob drinkt bij zijn moeder

Durft ons dametje wel in de Wild Waterval, een geitje aaien gaat dan weer iets te ver ;-)


Nog even een reminder voor mijn eerste give-away
Heel veel dank voor alle leuke reacties!!
En natuurlijk welkom aan mijn nieuwe achtervolgers!
Wat ik vergeten te vermelden ben:
Zondag 20 mei maak ik bekend wie er gewonnen heeft.
Dus wil je meedoen, laat even een berichtje achter!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's van het uitje naar de zoo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitje! Mij dochter vind de dierentuin altijd geweldig (en ik ook!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's. Zo'n geitje is natuurlijk ook wel spannend want die willen zelf ook graag snuffelen en proeven.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen